भगवान तथागत भन्नुहुन्छः-
अविद्याको कारण संस्कार, संस्कारको कारण विज्ञान,विज्ञानको कारण
नाम-रूप, नाम-रूपको कारण छ:इन्द्रिया,
छ:इन्द्रियाको कारण स्पर्श,स्पर्शको कारण वेदना,
वेदनाको कारण तृष्णा,तृष्णाको कारण उपादान,
उपदानाको कारण भव, भवको कारण जन्म र जन्मको कारण बृद्धा,
शोक, दु.ख,विलाप,दौर्मनस्यत र उपायास हुन्छ।
यसरी नै समस्त दु.खको उत्पति हुने गर्दछन।
यसैलाइ "प्रतीत्यसमुत्पाद" भनिन्छन।
अविद्याको कारण संस्कार, संस्कारको कारण विज्ञान,विज्ञानको कारण
नाम-रूप, नाम-रूपको कारण छ:इन्द्रिया,
छ:इन्द्रियाको कारण स्पर्श,स्पर्शको कारण वेदना,
वेदनाको कारण तृष्णा,तृष्णाको कारण उपादान,
उपदानाको कारण भव, भवको कारण जन्म र जन्मको कारण बृद्धा,
शोक, दु.ख,विलाप,दौर्मनस्यत र उपायास हुन्छ।
यसरी नै समस्त दु.खको उत्पति हुने गर्दछन।
यसैलाइ "प्रतीत्यसमुत्पाद" भनिन्छन।
No comments:
Post a Comment